Saturday, October 08, 2011

Endless Love by Biqa Hatmin


Kat atas ni baru part 1. Kalau nak baca lagi boleh tengok kat blog Bika eh Biqa Hatmin sendiri. 
ENDLESS LOVE PART 1
ENDLESS LOVE PART 2
ENDLESS LOVE PART 3 (Last part)

Erghhh, akhirnya cerita ni habis juga.  Sobs, sobss. Merana ahh nak tunggu cerita ni habis. haha. Agak-agak nanti Biqa Hatnim nak buat cerita baru lagi ke ahh ? Haha, macam tengah tanya Syamsul Yusof apa cerita terbaru dia. :D


All picture in this entry are credits to : Biqa Hatnim's blog. 

Bye. 

8 comments:

BiQa HatmiN said...

haha..lepas ni nak wat contest buat jalan cerita lah..hahahaha :)

jeragang said...

nicely illustrated.... good idea atleast for diversity

Namee Roslan said...

cerita betul ke nih ? :D comelnya. bgtau je laki tu awak suka dia. weee

nick dot anis said...

comel je kartun n jalan cite ni:-)

BiQa HatmiN said...

jom tgk entry bru:)

Clara said...

Nice komik.. suka baca..

btw, akq kena tag :

http://cerytara.blogspot.com/2011/10/im-tagged.html

cik pika said...

best2

sobri yaacob said...

sweetnye crita ni :) like!!

Follow Dashboard